سوالات به تجاوز که رسید فقط پرسیدند دخول تا کجا بوده و آن شخص ارضا شده یا نه؟

اما قضیه پنج شنبه 29/5/88 بسیار متفاوت بود ساعت حدود 2 بود که سه نفراز طرف منبع دیگری از قوه قضائیه به دفتر آقای کروبی آمدند و پس از آن برگه بازجویی جلویم گذاشتند- نمی دانم من متهم بودم یا شاکی- قاضی مقدمی و 2 نفر دیگر مشغول بازجویی از من شدند ابتدا از من پرسیدند شما از چه کسی شاکی هستی من گفتم من شاکی نیستم وفقط اتفاقی را که برایم افتاده برای آقای کروبی بازگو کردم اما باز می گفتند که از چه کسی شکایت داری و من ناگزیر گفتم شما به من بگویید از چه کسانی می توانم شکایت کنم تا من انتخاب کنم که دیگر قاضی فهمید منظورم چیست وحرفی نزد. به من گفتند که شرح ما وقع را بنویس من هم نوشتم بعد سوالاتشان شروع شد که اکثر آنها درمورد این بود که من از کجا آقای کروبی را می شناسم؟ از کجا به ایشان اعتماد کردم؟ چگونه ارتباط برقرار کردم؟چرا نفس نفس می زنم؟چه طور اعتماد کردم تا به آقای کروبی بگویم؟چرا حاضرشدم که آقای کروبی ازمن فیلم بگیرد؟چرا اصلا فیلم گرفتیم؟هدف آقای کروبی از آگاه کردن آقای گرامی مقدم و آقای داوری چه بود؟آقای گرامی مقدم و داوری کیستند؟چه ساعتی به حزب زنگ زدم؟با چه شماره ایی زنگ زدم؟به چه بهانه به حزب رفتم؟آنجا چه گفتم؟آنها چه گفتند؟وقتی زنگ زدم چه کسی گوشی را برداشت؟بعد به چه کسی وصل کرد؟به آن شخص چه گفتم؟با چه کسی رفتم؟در کدام تظاهرات ها شرکت کردم؟ و هزار چرای دیگر بی ربط به قضیه ی تجاوز که بعد از حدود 3 ساعت که من به ایشان اعتراض کردم .
ایشان به من گفتند ما نمی دانیم توراست می گویی یا نه تو ادعای سنگینی می کنی . کل نظام مقدس را زیر سوال بردی ما از کجا بدانیم که تورا تطمیع نکرده اند؟و وقتی که من گفتم که شما مثل اینکه یادتان رفته است مسئله چیست به ظاهر خواستند سئوالاتی در این خصوص کنند سئوالاتی از این دست که دخول تا کجا بوده و آیا آن شخص ارضا شده است یا نه؟که این سوالات بیش از پیش باعث تخریب روح وروان من شد.
http://www.etemademelli.ir/published/0/00/71/7193/#comments

No Responses Yet

  1. این مرتیکه الاغ بیاد یکی رو بفرستم سراغش که بفهمه که تا کجا دخول بشه طرف ارضا میشه . پسره روح و روانش رو پاک از دست داده اون وقت اون حرومزادها این سوالات رو ازش میپرسن یه دسته خر بذارن تو ناکجا آبادش اون وقت میفهمه که تا کجا بره ارضاش میکنه؟!

  2. این دروغ ها از طرف موسوی پخش می شود.

  3. دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ

  4. خداوند جزایی این جنایت کاران را بدهند

  5. بازم اين كه كه…….
    براي امثال شما kkkkk و اراکى تكرار ميكنم:

    اولا از كجا ميكيد اين حرفو در بياريد كله ى زير برفو

    لعنت خدا بر شما و قاتلين خلق خدا….

  6. خاک تو سرتون کثافت های الاغ دروغ به این بزرگی
    بیاین برین ماجرای زن صیغه ای کروبی رو حل کنید فعلا که دخول اون تا کجا بوده………………………………

  7. من که به این حقیقت رسیدم هر کار زشتی از این جماعت صاحب قدرت بر می آید مگر نه اینستکه قدرت مطلق فساد میآورد پس این اول راهست

  8. مرگ بر دولت و این نظام به ظااهر دینی ولایت فقیه خونخوار که خون ملت ایران را میگیرد و آن را به لبنان و حزب الله اهدا میکند
    مرگ بر این نظام که یه عده بسیجی آشغال رو وادار میکنه تا به هم میهنان خودشون تجاوز کنن

  9. کسی که عقل و شعور نداره چه توقعی میشه ازش داشت ؟ تو گوش اینا اینقدر خوندن که معترضین رو لایق مرگ میدونن . اینایی هم که میگن دروغه اگه خودشون با چشمای خودشون ببین بازم جفگ میگن . میگن اون باز ج. هارو موسوی استخدام کرده که این نظام مقدس رو زیر سوال ببره . مرگ بر این نظام دیکتاتوری .

  10. توكه اسم موسوي رو رو خودت گذاشتي بايد جريان زن صيغه اي كروبي رو حل كني !
    تعجب نكن چون زن صيغه اي كروبي مامان جونته جيگر .
    خوردي هستشو تف كن . گلو گيرت ميشه .

  11. سلام
    من که نمی دونم این حر ها رو از کجا در میارید
    اگر هم چیزی بوده دیگه این همه آب و تابش ندید

    این آدمی که اینجا ازش صحبت شده اسم نداره؟
    اگر میگید واسه آبروش اسم نگفته بهونه ی خوبی که بدون اسم باشه
    من می گم تا از حرفی مطمئن نشدی نگو
    من حالم از احمدی نژاد بهم می خوره
    به موسوی هم می خواستم رای بدم اما همشن یه پخن
    سعی کنید عاقل باشید
    جو گیر نشید و بی خودی واسه خودتون دردسر نسازید
    اعتقادات سیاسی داشته باشید اما هیچ وقت کورکورانه عمل نکنید

  12. خاک بر سر بی پدر و مادرت کنن سیروس. بدبخت معلومه که تو هم حروم زاده ای مثل خود شکنجه گرا هستی… لعنت بر پدر و مادر نداشتت

  13. خاک بر سر بی پدر و مادرت سیروس لجن

  14. انسان بدبخت

  15. سیروس بی پدرومادر.معلومه تو هم ازتخم وترکه خودشونی که یک ذره عقلترو بکارنمیندازی..بدبخت خواهر وبرادرات به طرز وحشتناکی شکنجه شدن اونوقت تو توهمات خودتو مطرح میکنی.. چی میکشی که عقل تو سرت نمونده بی پدر

پاسخی بگذارید

