عکس : صدای اعتراض مردم اینبار در کرمان

shahrestani.blogsky  :دیشب موقعی از خیابان شریعتی کرمان رد می شدم با صحنه ی جالبی روبه رو شدم روی بیلبورد تبلیغاتی هفته دولت رنگ سبز پاشیده شده بود و روی ان کلمه قاتل دیده می شد.همچنین پشت سر ان شعار مرگ بر دیکتاتور هم دیده می شد.این نشانگر زنده بودن جنبش در سراسر ایران است .شهر کرمان پر شده از این بیلبوردهای مزخرف.شاید در چند روز دیگر دوباره شاهد تکرار اینگونه مسائل باشیم.به محض رویت ان را در اختیار همه قرار می دهم.

eteraz_kermanshah_8_1

No Responses Yet

  1. من خودم از اهالی کرمانم
    درود بر کرمانی خوش غیرت

  2. خاک بر سرت
    آخه به تو چی میرسه فریب خورده نادان

  3. اول خطاب به كرمانيهاي عزيز:
    خدا خيرتون بده.نگذاريد شهر شهيد باهنر و ديار كريمان به قيافيه نحس و نجس اين سگ صفت از خدا بي خبر آلوده بشه.
    دوم خطاب به Power of love:
    نادان كسي است كه با اين همه مدرك و سند و جنايت نفهمه كه چه خاكي بر سرش كردن.اميدوارم با همين محمود سگ محشور بشي.

  4. خود کسانی که موج فریب سبز را به وجود آورده اند قاتل هستند

  5. همون که واقعا خس و خاشاکی

  6. بچه ها یادمان باشد که همه ما ایرانی هستیم و ایرانمان را دوست داریم اگر اتفاقی بیفتد مثلن انقلاب شود خود ما ضرر می کنیم چون هرکسی که قدرت را در دست بگیرد وضع را از این بهتر نخواهد کرد تا کی می خواهید انقلاب کنید
    یک مقدار عاقل باشید

  7. رهبر ما قاتله ولایتش باطله

  8. آخه عزيز دل برادر ما كه تازه هنوز يك انقلاب كرديم.

  9. من هم با اين برادرم موافقم چرا كه همنام ما يعني علي آقا تا چند سال پيش تو شهر ما به خاطر اينكه خرج خودش رو در بياورد با يك موتور گازي قرمز رنگ ميومد و روزه مي خوند حالا شده ولي فقيه…
    آخه كجاي اسلام همچين حرفي زده. يك نفر قاتل و باطل بياد ولي بشه، والا بخدا امام زمان هم راضي نيست وليش اينجور فردي باشه.

  10. و آنان كه شكم هايشان از حرام پر شده است چشم هايشان حقيقت را نمي بيند …..

  11. سلام به همگي…….من 18 سالمه…دخترم…..نسبت به حياي از شماها كوچيك تر و ضعيف ترم و از بد روزگار توي خونواده اي هستم كه سنگ احمدي نژاد و بسينه ميزنن
    ولي من با اين شرايط دارم به همهايت از تمام كساني كه عليه اين فرد ديكتاتور پرداخته ان بپاخواستم…..
    ودر تمامي تجمعات شركت كردم
    هرچند از طرف احمدي نژادي ها حتي در دوران انتخابات مورد ضرب وشتم قرار كرفتم
    اما يك ذزه نا اميد نيستممممم
    سنگر من مدرسه…….دانشگاه و هر جا كه گوشه شنوايي باشه هست
    خونوادم منو خيلي تحت فشار قرار دادن ولي خدا جاي حق نشسته
    تا همه باهم نباشيم نميشه كاري كرد
    مازنده بر آنيم كه آرام نگيريم
    موجيم كه آرامش ما عدم ماست

پاسخی بگذارید

