عکس : تکدی گری و اعتياد در شهر

عکس : تکدی گری و اعتياد در شهر

 

takadi_gari_8_1

takadi_gari_8_2

takadi_gari_8_4

takadi_gari_8_3

takadi_gari_8_5

takadi_gari_8_6

takadi_gari_8_7

takadi_gari_8_8

No Responses Yet

  1. و رنج مرا
    تنها
    درختان اغشته به نفت و قیر
    در می یافتند .
    (کسرا عنقایی )

  2. ای خاک بر سر سران این مملکت که نماینده های بیشعور از پول این مردم بدبخت برن افطاری بدن 4 میلیون اونوقت مردمش این حال و روز باشن . تف به شرفتون تف به قبر جد و آبادتون . به خدا شما ها به سزای اعمالتون میرسین بقول معروف میگن : هیچ چراغی تا صبح روشن نمیمونه . ظلم شما هم تموم میشه نه پیش خدا آبرویی دارین و نه جایی در هیچ کجای دنبا . مرگ بر شما دجالان

  3. با سلام
    به نظر من اين عكسها نشان دهنده كساني است كه
    يا توان كار كردن ندارند كه در آن صورت نيازمند كمك هستند
    يا نمي خوان كار كنند كه در اين صورت باري بر دوش من و شما هستند
    من با بر خورد در جامعه با اين اشخاص متوجه شدم كه نزديك به همه آنها كارشان تكدي گري است و هدفشان احساسات من و شماست كه من شخصا به آنها هيچ كمكي نمي كنم

  4. براي همه شما متاسفم وبراي خودم كه مجبورم در كنار شما نفس بكشم

  5. با این افراد باید به صورت منطقی برخورد بشه یا اصلاح یا مجازات

  6. خیلی متاثر کننده بود

پاسخی بگذارید

