عکس : ماسک پيشنهادی برای کسانی که ميخواهند در تظاهراتها و تجمعها چهره شان ديده نشود

پیک ایران:با سلام من ۱۵ سالمه و خارج از ایران زندگی‌ می‌کنم.  فکر کردم برای کسایی‌ که تو تظاهرات میخوان شرکت کنن ولی‌ نمیخوان چهرشون شناخته بشه این ماسکها رو درست کردم.  فکر کردم ایده خوبی‌ باشه.
اصل متن به لاتين نوشته شده

mask_dem_free_09

No Responses Yet

  1. دستت درد نکنه … اما ما بدون پوشش شرکت می کنیم مثل هر سال …..

  2. آفرین … عالیست … البته اگه بشه پارچه ای درستش کرد امن تر هستش .
    به امید عیدی سبز !

  3. روز قدس سبز سبز باشعار مرگ بر دیکتاتورومرگ بر خامنه ای

  4. حالا خواهیم دید که کدومتون خایه این کار رو داره البته من خیلی دوست داشتم همه با این ماسک ها بیاند به تظاهرات

  5. عالیه دستت درد نکنه

  6. جالب بود

  7. دمه همه ي سبزا گرم

  8. doostan chera in adama injoori mikonan nemidunam shayad hame 2roogh migan

  9. بابا ول کن ماسک چی چیه!!!با ماسک مثل گاو پیشونی سفید میشی !!یعنی بیا منو بگیر!!؟حتما»شرکت میکنیم بدونه ماسک تنها چیز باید مهم باشه اتحاد……..اگر خدا یاری کند!!!ما همگی یاری کنیم….چیز به چیز ننه اش کنیم

  10. مرگ برکروبی

  11. زنده باد موسوي زنده باد كروبي زنده باد ايران

  12. مرگ بر مرگ گوینده کروبی . زنده باد کروبی قهرمان. زنده باد این لرستانی غیور

پاسخی بگذارید

