ناجا : روز قدس تعدادی دستگير شدند

ایلنا: رئيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: روز گذشته تعدادي از افراد كه قصد «آسيب» به  اموال عمومي را داشتند از سوي پليس دستگير شدند.
سرهنگ مهدي احمدي در گفتگو با خبرنگار ايلنا با اشاره به برگزاري راهپيمايي مربوط به روز قدس كه روز گذشته برگزار شد تاكيد كرد: روز گذشته در جريان برگزاري راهپيمايي روز جهاني قدس در تهران‏، تعداد اندكي با حركت از ميدان هفت‌تير به طرف ميدان ولي‌عصر شعارهايي خارج از موضوع راهپيمايي ديروز سردادند كه پليس با آنها برخوردي نداشت اما درميان اين افراد،گروهي به قصد اخلال‌گري و آسيب‌رساندن به اموال عمومي در حركت بودند كه پليس پيش از آنكه آنها موتورسيكلت ها را آتش بزنند و يا به اموال عمومي آسيب برسانند آنها را دستگير كرد.

No Responses Yet

  1. هيچكدوم از طرفداران موج سبز اهل آتش زدن و خسارت به اموال مردم نيستند
    اينها كار خود دولته

  2. نکبت به جمعیت ملیونی میگه اندک .
    راستی یکی امروز به من گفت که زیر پل کریم خان یه نفر تیر خورده . میگفت خودم از فاصله ی چند متری دیدم . کسی چیزی دیده ؟ حدود ساعت 1:30 . من نه عکس دیدم نه فیلم خودم تا ساعت 1 بیشتر اونجا نبودم .

  3. آره عرفان من اونجا بودم – به خاطر همين گندكاريشون نميذاشتن هيچ ماشيني از اونجا رد بشه و ترافيك سنگيني شده بود
    مردم هم با سنگ پليسهاي ضد شورش رو ميزدند

  4. چرا چرت میگین به ملت. کمتر از 1000نفر بودن که چرت می گفتن

پاسخی بگذارید

