فرمانده انتظامي تهران بزرگ: حدود 35 تن در روز قدس در پايتخت دستگير شدند

ايسنا : فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري حدود 35 تن در راهپيمايي روز قدس در پايتخت خبر داد.
سردار عزيزاله رجب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در رابطه با تعداد دستگيري‌هاي روز قدس، اظهار كرد: پليس تعدادي از افرادي را كه در راهپيمايي روز قدس اقدام به تخريب اموال عمومي كرده بودند، دستگير كرد.
وي ادامه داد: در اين روز چند موتورسيكلت‌ و همچنين تعدادي سطل زباله در سطح شهر تهران آتش زده شد كه بلافاصله پليس افرادي را كه اقدام به اين كار را كرده بودند را دستگير كرد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ، تعداد افراد دستگير شده در روز قدس را حدود 35 تن عنوان كرد و افزود: در اين روز افرادي در خيابان‌هايي همچون «هفت‌تير» و «مطهري» شروع به تحركاتي كردند كه پليس قاطعانه با آن‌ها برخورد كرد.
وي تصريح كرد: در اين روز هيچ‌گونه تخريب بانك و مغازه‌اي صورت نگرفت.

No Responses Yet

  1. طرفداران موسوی کمی عبرت بگیرید . رهبر انقلاب همیشه طرفدار حق است . کسانی که میگویند در انتخابات کودتا شده است و او را قاتل می نامند باید بدانند رهبر می توانست بعد از انتخابات به راحتی موسوی را دستگیر کند اما برای جلوگیری از کشته شدن افراد بیش تر اینکار را نکرد.اگر ما تعداد کشته شدگان را نه 72 نفر موسوی و نه 30 نفر دولت در نظر گیریم و فرض کنیم 40 نفر کشته شده اند نتیجه زیر را میگیریم. 40 – 9(بسیجی ها) =31 . 31 – 3(زندانیان)=28 ____ 28-7(حمله کننده به پاسگاه نظامی که مقصر خودشان بودند)=21 ____ این 21 نفر (که مطمئنا بسیاری از آنها مانند ندا آقا سلطان توسط منافقان و تفرقه افکنان کشته شدند) در یک چنین درگیری عادی بود و در همه جهان این تلفات در چنین درگیری های میلیونی به وجود می آید و چه بسا بیشتر کشته شوند. البته من برای بحث تقلب هم مطالبی دارم که در پیام های بعدی میگویم(بسیجی هم نیستم)
    پاسخ

  2. لطفا لینک زیر را بادقت بخوانید:
    http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1404965

  3. نيروي انتظامي گوه خورده اينا رو دستگير كرده
    هر چه زودتر بايد آزادشون كنن وگرنه ميگم كردها با اسلحشون بيان تا دهن نيروي انتظامي رو صاف كنن

  4. من روز جمعه ای (روز سبز ایران) یک موردی به چشم خودم دیدم می خواستم ببینم آیا دیگران هم به این مسئله توجه کرده اند:
    من به شخصه به آئین های مذهبی علاقه ای ندارم و به نظرم کاملا یک مسئله شخصی است، تا جایی که بتوانم به اعتقادات دیگران احترام می گزارم ولی نمی گزارم اعتقادات دیگران موجب محدودیت در زندگی من شود، غرض از این صحبتم این بود که بگم من روز جمعه روزه نبودم ولی برعکس تظاهرات پیشین همراه خودم بطری آب معدنی نبردم گفتم شاید یکی از همرزمانم روزه بود و با آن پیاده روی طولانی و جنگ و گریزی که حدس میزدم اتفاق بیفتد بر سختی آن روز او نیفزایم، خلاصه اینکه ما نیز نیمچه روزه ای گرفتیم، در حوالی خیابان فلسطین در حالی که در بین جمعیت بودم ناگهان دیدم جوانی با چهره ای شهرستانی با بسته ای بزرگ (از جنس گونی پلاستیکی برنج) بر روی دوشش عرض جمعیت را به سختی طی می کرد و به پائین می رفت، وقتی به جلوی من رسید کاملا میشد بسته های آب معدنی را داخل آنها دید، من با تعجب به همراهم و اطرافیانم موضوع را گفتم، آنها نیز ابراز تعجب کردند، مخصوصا زمانی که مسیر آن فرد را با چشم دنبال کردیم و دیدیم که به داخل نیروهای کنترل کننده اوضاع (همان سرکوبگر خودمان) رفت، با خودمان گفتیم که ماها به این چیزا اعتقاد نداریم ولی اینا که معتقدند؟! پس آب معدنی آنهم این همه برای چی؟! به هر حال موضوع را در آن شلوغی به فراموشی سپردیم تا اینکه نزدیکای خیابان وصال شیرازی گروههای سرکوبگر با چوب و شوکر و اسپری فلفل راه را بر ما بستند و درگیری به وقوع پیوست، من و همراهانم در حال دور شدن از نقطه درگیری بودیم که دیدیم همان جوان، گونی آب معدنی را به میان جمعیت آورد و در وسط بلوارکشاورز(پیاده روی آن) بر روی زمین ریخت و به مردم گفت بردارید، نکته عجیب این بود که در تظاهرات پیشین نیز عده ای این گونه آب معدنی می آوردند ولی تا 2 الی 3 برابر قیمت به مردم تشنه می فروختند، لحظه ای عده ای که آنجا بودند همدیگر را بهت زده نگاه کردند و بعد به علت تشنگی فراوان و وجود گاز فلفل و اشک آور از آن برداشتند و استفاده کردند، ما که از دیدن این صحنه تعجب فراوان کرده بودیم با فاصله آن جوان را که بلافاصله از آنجا رفت تعقییب کردیم، وی در میان بهت ما باز به میان گروهی دیگر از سرکوبگران رفت و به یکی از آنها چیزی گفت و به داخل خیابان کناری رفت که پر از نیرو بود، من به شخصه همان لحظه بود که فهمیدم چه خیالی در سر این موجودات است و روز بعد به وضوح این مورد را کاملا دیدم، در اینکه عده ای روزه نبودیم شکی نیست(و این به خودمان مربوط است) ولی این رفتار حیله گرانه مرا در مبارزه ام با این ریاکاران مصمم تر کرد، من اتفاقی را که به چشمانم دیدم بازگو کردم و می دانم این مبارزه بر علیه دروغ و ریا در جامعه ایرانی به پیروزی خواهد رسید، خداوندا ایران را دربرابر دروغ حفظ کن

پاسخی بگذارید

