چند سال پيش با دختري آشنا شدم كه آن دختر هم عاشق و دلباخته من شده

با سلام و آرزوي موفقيت براي شما عزيزان چند سال پيش با دختري آشنا شدم كه آن دختر هم عاشق و دلباخته من شده بود در كل شيطان ما را فريب داد و مرتكب معصيت بزرگتري شدم (فقط ملاعبه)به نظر شما حالا چكار انجام دهم اگر بخواهم با او ازدواج كنم كه علاقه اي به او ندارم يعني دلم راضي به اين نميشود چون دختري كه دور از ديد خانواده اش چنين كند مادري خوب براي فرزندانم نميتواند باشد و اگر هم ازدواج نكنم احساس گناه ميكنم چراكه ميدانم آن دختر خيلي ناراحت هست و چه بسا پيامدهائي مثل قطع صله رحم داشته باشد لطفا راهنمائي كنيد 
بسم الله الرحمن الرحيم
اگر آن دختر به علت عشق زيادش به شما حاضر به چنين عملي شده است ، نه اينكه عادت دارد در اينصورت به احتمال قوي وقتي به آرزويش كه همان ازدواج با شما است برسد ديگر دست به چنين عملي نمي زند و مي تواند مادر مناسبي براي فرزندتان باشد اما اگر عادت دارد و زن ضعيف النفسي است و تسليم هر مردي مي شود در اين صورت ديگر نمي توان به او اطمينان كرد و مناسب براي ازدواج نمي باشد اين را هم بايد مد نظر داشته باشيد كه هر دوي شما موثر در اين ارتباط بوده ايد،‌اگر او مادر مناسبي نمي تواند باشد ، آيا شما پدر مناسبي خواهيد بود؟ جاي تأمّل دارد !!!

این مطلب از وب سایت شورای عالی مدارس اهل سنت جنوب  گرفته شده است.

پاسخی بگذارید

