محسن هاشمی رفسنجانی: اگر من دزد هستم چرا آقای احمدی نژاد در دوره شهرداری خود به کار من رسيدگی نکرد؟

 

روزنامه اعتماد در شماره امروز صبح خود سخنان محسن هاشمی رفسنجانی در روز بيست و هفتم خرداد ماه در دفاع از اعضای خانواده اش را که به نوشته اين روزنامه  ديروز رسانه ای شده و فايل صوتی آن در سايت الف منسوب به احمد توکلی قرار دارد به چاپ رسانده است. به نوشته اين روزنامه  محسن رفسنجانی گفته است: من مديرعامل متروی تهران در زمان شهرداری احمدی نژاد بودم. کِی ايشان با من و آقای هاشمی برخورد کرده است؟ احمدی نژاد رئيس ستاد تبليغاتی آقای هاشمی در منطقه نارمک هنگام انتخابات مجلس ششم بود. امّا در موسم انتخابات رياست جمهوری به يکباره عليه ما قرار گرفت. محسن هاشمی رفسنجانی در ادامه پرسيده بود: اگر من دزد هستم چرا در دوره شهرداری خود به کار من رسيدگی نکرد؟ چرا قاليباف که سپاهی هم هست مرا نگه داشته است؟ روزنامه ايران نيز در ستون ديگه چه خبر؟ به سخنرانی محسن هاشمی رفسنجانی در روز بيست و هفتم خردادماه اشاره کرده و نوشته است: شنيديم كه محسن هاشمی رفسنجانی مديرعامل متروی تهران، مدتی پيش با تأييد تلويحی رأی ٢٤‌ ميليونی رئيس ‌جمهوری منتخب و در توهين آشكار به شركت‌كنندگان در انتخابات گفته: «احمدي‌نژاد با زير سؤال بردن هاشمی  قصد کسب ٤٠ ميليون رأی را داشته است در حالی که وی می توانست کل انقلاب را زير سؤال برده و ٧٠ ميليون رأی به دست آورد!»

9 پاسخ

  1. اگر من دزد هستم چرا در دوره شهرداری خود به کار من رسيدگی نکرد؟ ( چون دزد هستی و یک باند مافیایی هم پشت سرت – همین الانش هم کسی نمیتونه بهتون گیر بده – معلومه این هزینه های آشوب از کجا میاد ..)

  2. گمشو بابا.اسم خودتو گذاشتی موسوی هر چرندی که می خوای میگی؟دزد اون خامنه ای و سپاهه که پول نفت این مملکت داره جیرینگی میره تو جیبشون و دخترامونم که دیگه …
    خدا همه چیز رو داره میبینه

  3. من از شما خواهش می کنم یکه به قاضی نروید و هر مطلبی را ننویسید بایددو طرف دعوا با هم حضور داشته باشند.

  4. خاندان هاشمي موردطمع عمر عاص هاي زمانند والا كيست كه اشتباه تو كارش نباشه ؟ هاشمي بهترين نردبان براي بالا رفتن شيطان صفتان است كه به خودي خود چيزي براي ابراز ندارند.
    صداقت اگر در كار بود مي باست در فرصت 4ساله طلائي كه در اختيارشان بود قانونا طومار خاندان هاشمي را براي هميشه ببندند
    اگر گفته شود قدرت مافيائي هاشمي اجازه اين كار نداده ؛ بايد بگويم كه نظام حاكم رو يك جا بزاريد در كوزه و ازش آب خنك بنوشيد
    اين چه حكومتي ست كه 1نفرمي تونه هرغلطي با خاندان و اعوان وانصارش بكنه و…، ولي مسولين مملكتي توانايي برخورد با اونو نداشته باشند
    3حالت متصور است : 1-يا قدرت حاكميت قدرتي پوشاليست
    2- يا آقايون خودشون هم شريك تخلفات منتسب به هاشم اند .
    3- يا نه فقط دريوزگي و شيطان صفتي افراد معلوم الحال چب در مجلس ششم و راست در سالهاي اخير مي باشد
    به نطر مي رسد كه عمر عاص شاگرد كوچك مكتب اينهاست

  5. اقا حمید حرفتون منطقیه ولی یه سوال دارم:
    ایا تو اون مناظره بعد از اینکه اقای احمدی نژاد اون همه تهمت زد به کسی از جمله همین آقای هاشمی اجازه ی دفاع داده شد ؟
    به نظر من مشکل از نظامه.اگه هاشمی دزده چرا 30 ساله تو نظامه؟ نه اگه نیست چرا این همه تهمت خورد و نذاشتن از خودش دفاع کنه؟
    در ضمن آقای احمدی نژاد چرا تو این چهار سال این حرفارو نزد؟

  6. هاشمی و خامنه ای کیلو ئی چند جفتشون اخوندن و کثیف اصل مطلب اینه دین و سیاست = بدبختی
    کدوم کشور رو دید که مقلد5 دینی شون رو وارد سیاست کنن..

  7. یه روز طرفدار هاشمی
    یه روز علیه هاشمی
    یه دوست هاشمی
    یه روز دشمن هاشمی
    هاشمی اگه ریگی به کفشش نبود بر می گشت، همچین آدما که ترسی ندارن

    سبزا بسه ضایه بازی، برین کنار

  8. کوته مغر ترین افراد و به عبارت دیگر فاحشه های مغزی افرادی هستند مثل aaaa – farsheeid , واون موسوی احمق که اولین پست ( بهتره بگیم مزخرف ) رو نوشت . بابا آزاد باشید و آزاد فکر کنید . البته معلومه سرچشمه این مزخرف نوییسیها کجاست . دو تا حالت داره : یا احمق بودن و یا منتفع بودن از این نظام . در حالت اول بهتره تا دیر نشده به خودتون بیایید و در حالت دوم وای به حالتون از هیمن الان ماست هاتونو کیسه کنید . بیچاره ها کارتون تمومه .

  9. مشکل ما این که این میگه من بخورم اون میگه من بخورم .کار از ریشه مشکل داره بحث امروز نیست

پاسخی بگذارید

