عکس : لباس شخصی مسلح

13 آبان 4 نوامبر

lebas_shakhsi_mosalah_09_1

http://img9.imageshack.us/img9/7811/dsc04295ts.jpg همین عکس با زاویه بزرگتر

6 پاسخ

  1. من اینو میشناسم اسمش افشین الف از سهامدار های خرده ذوب آهن اصفهانه و به ظاهر مسئول چند تا قسمت از کارخونه ذوب آهنه خودش هم ساکنه فولادشهر اصفهانه .اصلا فکر نمی کردم عکسش رو اینجا ببینم

  2. من اینو میشناسم اسمش افشین الف از سهامدار های خرده ذوب آهن اصفهانه و به ظاهر مسئول چند تا قسمت از کارخونه ذوب آهنه خودش هم ساکنه فولادشهر اصفهانه .اصلا فکر نمی کردم عکسش رو اینجا ببینم

  3. سلام من اينو ميشناسم
    اون يك آدمه كسيفيه……
    اسمش محمد علي ..فاميليشم حقي است.
    اون توي ايران خودرو كار مي كند قسمت حراست.
    اصلا فكرشو نمي كردم اين كاره باشه……._+_+_

  4. حالا که اینطوره منم اینو میشناسم…
    اسمش….

  5. هر کسی باشه معلوم اونم یک مزدور دولت

  6. منم میشناسمش !!

پاسخی بگذارید

