ارسال دوباره پیامک‌های هشدار برای حضور نیافتن در تجمعات سیاسی

در حالی که در روزهای پیش از سیزده آبان امسال، پیامک‌‌های هشداری درباره حضور نیافتن مردم در تجمعات برای برخی مشترکان فرستاده شده بود، بار دیگر، در روزهای اخیر، این پیامک‌ها برای برخی ديگر از مردم فرستاده شده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک» از استان خوزستان، در یک هفته گذشته، پیامک‌هایی هشدارآمیز با مضمون این که «مخاطب مورد نظر، شما به دلیل حضور در تجمعات سیاسی پس از انتخابات شناسایی شده‌اید و باید از ادامه این حضورها سر باز زنید» فرستاده شده است.

برخی از دریافت‌کنندگان این پیامک که شغل‌های ساده اجتماعی دارند، با ابراز تعجب از چنین پیامکی، نسبت به دريافت آن اظهار نگراني کرده‌اند.

اين گزارش مي‌افزايد: یک کارگر نانوایی که این پیامک برای او در یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان فرستاده شده، گفته است: من سال‌‌هاست به تهران نرفته‌‌ام، تعجب می‌کنم که این پیامک ناشناس که محتوایی امنیتی دارد، چگونه برای من فرستاده شده است؟!

گفتنی است، با توجه به این که این پیامک‌ها برای تلفن‌های همراه اول با کد خوزستان فرستاده شده، احتمال می‌رود که از راه خطوط تلفن برخی مشترکان مرکزنشین برای آنان فرستاده شده باشد!
 

13 پاسخ

  1. مرگ بر دیکتاتور

  2. مرگ بر دیکتاتور
    16آذر همه با هم
    ما بیشماریم

  3. مرگ بر دیکتاتور
    مرگ بر خامنه ای
    مرگ بر احمدی نژاد
    مرگ بر سپاه
    مرگ بر بسیجی

    16 آذر همه ایرانیان هستن

  4. آخه اگه این کارو نکنند یه نفرم نمیاد تو این تجمعات دیکتاتوریشون شرکت کنه

  5. روز قدس و 13 آبانتون را هم دیدیم
    بیایید توبه کنید و بیشتر از این آبروریزی نکنید
    دنیا و آخرتتون را هم خراب نکنید

  6. ما هستیم ما هستیم و ما هستیم
    درود بر ایران و آریایی
    جاوید ایران
    از طرف یک بسیجی

  7. بانام خدا می خواهم خاطره ای را ذکر کنم خاطره ی جایگزین

    سال 82اواخرش شانس آوردیم بریم مشهد مقدس دوست دانشگاهی ام زنگ زد وگفت از بسیج دانشگاه می روند تابستان به مشهد مقدس واگر تو هم می آیی باما بیا 15 هزار تومان هزینه می خواهد من که بسیجی نبودم واین سفر برای بسیجی ها بود من قبول کردم وراضی شدم به خاطر امام رضا علیه السلام اول در دلم قبول نکردم ولی بعد راضی شدم که با

  8. خبر ان شاء الله خداوند کاراین قاتلین ومزدوران را برسد چون در کتابی که جلد52بحالانوار ذکرشده انقلاب دراذربایجان رخ می دهد من همان شخص هستم ومرا به شدت اذیت می کنند درحالی که تمام وقت در اذیت هستم…..
    انقلاب در اذربایجان نزدیک تر به ظعهور حضرت مهدی ع می باشد مرگ بر خمینی به حقیقت الله اکبر
    شاهنشاهی خواهد امد انقلاب اذربایجان با امید خداوند بزرگ

  9. اذیت و قتل به خاطر ازدواج الله اکبر
    اجازه نداشتن برای ازدواج الله اکبر
    یا امام حسین ع

  10. حرفهایم را فاش نکن جدی است

  11. کورش از اسم مهمی که روی خودت گذاشتی خجالت بکش و اون کلمه آخری که نوشتی رو نگو یا برو اسمت رو عوض کن متاسفم که اسم کوروش کبیر روی یک بس…جی باشه

  12. متاسفانه مهران تو باید اسمتو عوض کنی کورش یا خورشیدگان مردی بود که اگر کسی در نیا احتیاج به کمکی داشت به کمک او می شتافت از جمله یهودیان اورسالم شما نمی خواهید اسم او زنده باشد (پیرو اشوزرتشت) انسان وجودی از حقیقت دارد و دنباله رو حقیقته که حقیقت مطلق مزداست اشوزرتشت نبی

پاسخی بگذارید

