صدیقی؛ امام جمعه ای که فرق پاسپورت را با ویزا نمی داند!!

خطیب نماز جمعه تهران که گویی تفاوت پاسپورت را با ویزا نمی داند گفت:از حکومت عربستان و حجاز توقع می‌رود که در آن سرزمین که مسلمانان را پذیرفته و به آنان پاسپورت می‌دهند، مقابل اهانت، توهین و تحریک کردن نادان‌ها علیه این مسافران خانه خدا را بگیرند، چراکه این اقدامات خلاف انتظار، خلاف شرع و خلاف قوانین بین‌المللی است.
 صدوقی در نماز جمعه قبلی نیز عبارت «رایانه» (کامپیوتر) را به جای یارانه کاربرد.

7 پاسخ

  1. شما میگی یه نظر بده.خب من به این احمق چی بگم

  2. همشون بي سوادن و با تملق گويي آقا(!) يه شبه حجت الاسلام يا سردار شدند،‌و آنهايي كه حرف حساب مي زنند،‌يا كشتنشون يا تو زندونند يا دارن پارك هاي شهر را متر مي كنند.
    تف به ذات بي شرفشون
    يا حق

  3. درست من به هیچ وجه با این شیخ موافق نیستم ولی این یک اشتباه لفظی بوده و درج ان بیشتر شبیه مچ گیری و تمسخر است و باعث میشود تا به دیگر مطالب سایت هم آسیب بزند
    همیشه سبز باشید

  4. سلام به دوستان عزيز،
    راستش رو بخوايد من بعد از ديدن اين پست خيلي ناراحت شدم. چون كسي كه از ديگران ايراد مي گيره بايد خودش اطلاعات كافي داشته باشه نه اينكه فقط براي خراب كردن يك نفر ديگه هرچيزي رو به زبان بياره كه باعث خراب شدن خودش بشه. براي اون دسته از دوستاني كه هنوز براي زيارت به عربستان نرفتن عرض مي كنم كه عربستان به اين گروه يك پاستورت موقت مي ده ولي اگر خودتون مستقيما از يكي از سفارتهاي عربستان در هر كشوري تقاضا كنيد بهتون ويزايي ميده كه مثل تمام ويزاها در گذرنامه خودتون ثبت ميشه. خدا نسيب همه بكنه من كه آرزو دارم ولي هنوز قسمت نشده.
    در ضمن من طرفدار هيچ كس نيستم و فقط ايران برام مهم هست و دوست دارم هر كس كار خودش رو درست انجام بده و به بقيه هم كمك كنه نه اينكه بخواد اون شخص رو خراب كنه چون در اينصورت ما به هيچ جا نمي رسيم و هميشه بايد از بقيه دنيا در زمينه تكنولوژي عقب باشيم. با اين كارها مي خواهيد به كجا برسيد؟

  5. احتمالا این هم مدرکش را از حوزه علمیه آکسفورد گرفته!

  6. آقا میلاد ببخشید عزیز ولی من فکر نمیکنم که این گوساله واقعا» فرق این دوتا رو بدونه شاید رایانه و یارانه رو بشه بگس خطای لفظی و پاسپورت و ویزا ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
    چقدر ما بدبختیم که یه مشت گوسفند چرون دارن روی سرمون حکومت میکنن
    16 آذر یادتون نره

  7. بنده خدا موسوی این همه تو تلویزیون کلاس فن بیان گذاشت هر جا کم آوردی یه چیز ببند به پشتش الان اگه موسوی بود می گفت چیز ندادند ما بریم عربستان چیزمون کردند آخرشم که می دونید دیگه چیز شد

پاسخی بگذارید

