عکس:نخستين اعتصاب غذا در سال جديد تحصيلی در دانشگاه خواجه نصیر

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در اعتراض به مشکلات صنفی این دانشگاه و وضعیت بد غذای سلف دست به اعتصاب غذا زدند (يکشنبه، ۵ مهر) .
به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشجویان به دلیل نبود شورای صنفی و عدم پیگیری حقوق خود از سوی مسئولین، با این اقدام اعتراض خود را نسبت به مشکلات موجود اعلام کرده و خواستار بهبود وضعیت رفاهی دانشگاه شدند.
لازم به ذکر است در سال های اخیر با افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه خواجه نصیر، نه تنها از کیفیت آموزشی دانشگاه کاسته شده بلکه مشکلات عدیده ای برای دانشجویان خوابگاهی به وجود آمده است.
همچنین تعداد زیادی از دانشجویان در خوابگاهی در در حاشیه شهر تهران اسکان داده شده اند که این خوابگاه فاصله ی زیادی با دانشکده های محل تحصیل دانشجویان دارد. این مساله نیز باعث اعتراض دانشجویان شده است.

khaje_nasir_toosi_09_27_1

khaje_nasir_toosi_09_27_2

No Responses Yet

  1. کاش یکی دلش به حال دانشجو میسوخت
    کاش یه قانون حمایتی از دانشجو تصویب میشد
    به خدا دانشجویان ایران خیلی مظلوم واقع شدند
    کاری به اون داشجویان سهمیه ای ندارم که مفتی مفتی وارد دانشگاه شدند !

  2. چه زمان شاه كه پسرها با كروات و دخترها با ميني جوب به دانشگاه مي رفتند، و چه الان كه با يه من ريش و چادر ملي به دانشگاه مي روند،‌ از طرف دولت مظلوم واقع مي شدند و مي شوند، ولي در هر دو زمان هيچ گاه ظلم را نپذيرفتند و در برابر آن ايستادگي كردند و تاوان هر چه كه بود ( شكنجه، ترك از تحصيل، زندان، شهادت و …) براي ايراني آزاد و پيشرفته پذيرفتند.
    درود بر شرفشان و وجدان بيدارشان
    يا حق

  3. سلام دوستان
    لطفاَ یه سری هم به وب لاگ ما بزنید و راجع به معضلات گران فروشی و کم فروشی و ربا خواری نظر و پیشنهاد بدهید
    ( إخوان المنصفین ) http://merrsad.blogfa.com/

  4. سلام
    راس میگه من پارسال تو همون خوابگاه حاشیه شهری بودم.خداییش تا شعاع 5 کیلومتری هیچ عابر بانکی نبود!!
    یه پلم دارن می سازن اون دورو ورا،باید 15 دقیقه پیاده رفت تا یه تاکسی گیر بیاد

  5. مرگ بر مزدور ماهواره ای قبول اکثریت نشان ادمیت
    بازیچه حیا کن دانشگاه رو رها کن

  6. آقا یا خانم جنبش سبز (که امیدوارم دو جنسی نباشی)
    به عنوان یه دانشجو خدمتتون عرض کنم آنها دانشگاه رو نگرفتند که حالا شما عرض می کنی( دانشگاه رو رها کن) بلکه این دانشجو و دانشگاه است که با همه وجود به اونها تمایل داره . و همه آرمان و امید خود رو در وجود آنها متبلور می بینه.
    حرف حق همیشه تلخه نه!!!!!!!!
    درضمن اون اکثریتی که به احمدی رای دادند کو. ما که کسی رو به جز اراذل و اوباش و متجاوز و مدرک تقلبی نمی بیننیم.

  7. مترجم مخصوص خاتمي در زمان رياست جمهوري وي، ديدار جرج سوروس با خاتمي در محل اقامت وي را تاييد كرد. به گزارش «الف»، هومن مجد مترجم هيات همراه خاتمي در سفر به ايالات متحده، در كتاب اخير خود، سفر سوروس به محل اقامت خاتمي براي ديدار با وي را تاييد كرده است. در صفحه 207 كتاب هومن مجد با عنوان «پارادوكس ايران مدرن» منتشر شده در سال 2009، مترجم همراه هيات خاتمي در سفر به ايالات متحده به اين نكته اشاره كرده است كه عده زيادي از مقامات سابق دولتي آمريكا در كنار افراد تاثيرگذاري همانند سوروس تقاضاي ديدار با خاتمي را داشته اند. نويسنده تاييد مي كند كه سوروس و بلوم براي ملاقات با خاتمي به بوستون پرواز كرده اند. وي همچنين مي نويسد: «خاتمي نمي توانست با هيچ فردي از دولت بوش به هر نحوي ديدار كند اما ظاهرا مقامات دولتي سابق زيادي بودند كه مايل بودند او را ببينند. چهره هاي تاثيرگذار بي شماري همچون جرج سوروس و ريچارد بلوم (همسر ديان فينيستين ]سناتور دموكرات از نيويورك[) هم بودند كه با جت شخصي به بوستون رفتند تا در هتل خاتمي با او به صورت خصوصي ملاقات كنند.»
    گفتني است در پي انتشار خبر ملاقات جرج سوروس (سرمايه گذار اصلي كودتاهاي مخملين) با خاتمي، دفتر خاتمي خبر را تكذيب كرده بود.

  8. vaghean pas fetratan , ey kash faghat yek sadome karaei ke kharejia vaseye daneshjuhashun mikardano in bi namoosa ham mididan … afsoos … dorood bar daneshjuye sabz

  9. به درک که نمی خورین
    عوضی های سوسول مادر سگ

  10. Aghaye Reber, baraye chi tohin mikoni? mageh ma hameh az yek khako ab niestim, mageh ma irani niestim? chera baraye chi khoshonat? baraye chi hamdigaro mordedeh azar garaar bedim? mageh ma godaro nemishnasim? az ruzi betarsim ke arsh goda be larzeh dar beyad, godaro khosh nemiyad intori taneh mardom belarzeh. shoamro gasam midam be jane azizatoen ba mardom bidefah kari nadashteh bashin, belakhareh kasi hast ke shoma barash tanetoen milarzeh pas kari nakonid ke khanevadeha ham taneshon baraye bachehashob belarzeh.

بیان دیدگاه